Pages

Monday, February 22, 2010

no more holiday-ing

ini dia sedikit cerita waktu cuti.
perkenalkan.ni mickey dgn minney.diterbangkan khas dari paris disneyland.
diorg ni la yg teman aku tido mlm2.jadi my guardian angel. ^_^
bukan nk cerita pasal tu sebenarnye.

kelas biochem pada hari jumaat dengan rela hati nye aku escape.
dgn alasan.'alia dah xleh fokus la...asik ingt nk balik je.'
oh gembira nye! (dah berlalu dah kegembiraan tu)
dkt rumah kuantan ade kucing baru.name die amuk.kalo amok tak best la kot kan?

sejak kehadiran amuk.kopi diabaikan.kesian kopi.
aku tau.kopi jeles dgn amuk.kecik lagi.comel.lincah.mesti la mendapat perhatian lebih.
best main dgn amuk.very active =)

lepas tu kami ada BBQ pulak.saje makan2 dengan keluarga.
org cina makan besar.kami makan BBQ je.penat memang penat.
badan penat.perut penat.tekak sakit.kepala sakit.thanx!
tapi happy dapat luang masa dgn keluarga dpt gantikan kepenatan tu. =)






sudah nye aku demam seminggu.
serious.seminggu.oh.ni dah hari selasa.lebih dari seminggu.
serious coughing.and headache.
dr alinor.saya demam seminggu.esaimen anta kemudian bleh tak?
(byk la alasan kau alia.)
sorry rumate.asik batuk2 je x kira masa.minggu depan baik la ni.
heeeee~
saye ade doktor peribadi.tp die x sampai2 malaysia lagi.
die sampai malaysia awal bulan julai nanti.
doktor.tolong rawat kerinduan saya boleh? :D
yeay! final nak dekat!
kena study cepat!
tata~ :))
p/s : buruk betul layout blog aku ni kan? dello.nak gmbr dinasour tu! nnt la aku tuka ek? :P




































No comments: