Pages

Wednesday, August 26, 2009

unlucky?

bukannye aku xnk dtg kelas.
tp kalo dah terlajak tido nk buat mcm mane?
dok za'ba bukannye leh pegi kelas jln kaki.
name aku naik sbb x pegi kelas 2 kali.
dan juge beberapa name lain.

oh.mereka yang selalu ponteng kelas xde pulak naik?
suh org len sainkn.
xpe la..
aku dtg.aku sain.x dtg.xde la nk sain.
atleast aku jujur dlm menghadirkn diri ke kelas.

kwn aku kate.
'kau bukannye saje2 x pegi kelas,tp kau x bernasib baik je slalu tlajak tido'

xpe lah.sem 1 masih ade separuh semester lagi.
nnt tiap hari saye dtg kelas ok?
no worries prof~ i'll go to ur class everyday.
eventhough its damn bored,or i'll be damn sleepy.
but i still dont give a damn bout it ok?

n no worries.i promise to work hard.
and prove to you that i didnt escaped ur class on purpose.
chaiyok2~~

4 comments:

Irsya said...

tu bukan unlucky weyh.. itu namanya tak de rezeki nak dapat ilmu dat day... bagi aku lah kan... hohoho

amira + adnan = gLam mirad said...

Leya sayang oii...
Lek Laaa..bek jujur dr menipu..
bebuLan pose nie...
ponteng keLas tak bermaknee ko gagaL exam...
aLL da besh!

Anonymous said...

syg jgn tido lambat lagi tau~~=(
muahxXx~

[aLia-nL] said...

haha.yela tu kau mirad.
kot2 lecturer tu xnk kasi aku markah cane?
pastu cam hampeh aku sorg je plak yg dtg dlm byk2 name tu.
haaaiiiihhh~~