Pages

Tuesday, May 10, 2011

rajin please?

cakap kat diri sendiri.rajin rajin please?
kerja dah macam nak buat tesis lagi sekali.
huihui.i have to redo my assignment.sebab apa yang aku dah buat tak menepati dengan apa yang dia nak.
"it's your field..you should go deeper than this.this is just the surface.and everyone knows about this"

dia ingat kite belajar mikrobiologi macam belajar medik plak.
aku tau ktorg ada pernah belajar pasal kanser dalam beberapa subjek..
tapi tak ingat la subjek ape...biologi molekul ke? pengekspresan gen ke?
@_@
okay.let's go back to the basic.
kesian dina.tak pasal2 belajar pasal kanser.dari kimia trus kanser.mesti dia blur2 bila cakap pasal enzim, hormon, sel, blablabla, biological stuff.

lepas siap projek ni.dah boleh promote produk dengan berjaya nye.
work hard!

p/s ; jazzercise macam best! (tunggu dah dapat gaji baru bleh join)

5 comments:

CiK GorGeouS ! said...

aLia !! siLa rajen...nanti tak mau bawak jaLan2 nanti =) *inspire tak ??*

amri said...

rasanya 2 subjek fio molukel kot slis

mr wasabi said...

ye mirad, saya sokong~
nanti kalo tak rajen org tak blanja tony romas tau~ rajin2~ chaiyok2~ muahxXx~ X)

aLia-nL said...

mirad ; kalau dari kau memang tak la =_=" muahahaha~

abg epul ; oh ek? nanti alia tengok balik.

mr.wasabi ; tony roma's je? ekekeke~

amri said...

huhu...cuba tgk2 la buku 2 blk...blk check2