Pages

Monday, March 22, 2010

time flies.


aku baru je selesai wat sppk sbnrnye. (tau la korg dah buat minggu lepas)
just thinking that.how fast time flies........ ye lah...mcm rama2 terbang.mcm kapal terbang.
semua benda yg terbang pun.cepat jugak kan?
sedar tak sedar...
dah nak habis tahun 2...lagi 3minggu nk final exam..
dah nak habis tahun 2...masuk tahun 3.....
tahun 3?? yikes! scaryyy~ =P
(kawan2.jgn la kite takut nak amik subjek yang ada matematik ye.matematik sgt SENANG!)

dr. alinor kata.kalo kite nak tahu taraf sesebuah kursus tu.tgk la tahap matematik yang ade dlm kursus tu.haa...kite pnye course ni ade blaja maths takkk??

(ade la sket2.biochem.tu pon terkencing nk buat kan)

gosh....nak bulan 4...bulan 5..bulan 6....BULAN 7!!


come on alia.be strong!
study.study.study.
try your very best.do ur very best!
same goes to you guys aite? ;)

tak sabar mengira utk bulan 7 sebenarnye.
korg pun tahu kenape kan ;)

okay peeps.nothing much to say here.
later okie? :))

p/s:
kesian nurul faraheen abdul aziz.tangan die bengkak teruk.taleh la nk buli2 die minggu ni.
syahir ijat! projek dah siap~ just wait n see ok? muahxXXxXXx~ i love you :)
nur shahidatul anis a.k.a irsya : kau jgn emo2 lah weh.hidup mesti cool~ haha.

4 comments:

Irsya said...

emo itu kekadang je.. aku ini seorg yang ceria sebenarnye... benda semalam je menyebabkan aku emo sementar... nanti elok lah.. by da way..thanks...

ps// kre course aku tu bagus lah eh? math gila ba alif ba ya nye susah????

[aLia-nL] said...

isya : haa..agak laa...ade math baru mencabar sket kan? ;)

Sarina Zulkifli said...

waaaa. dh nak habes 2nd year dh? aah how time flies. nak masok tahun ketiga dh pon kak alia. huhu

btw, all the bestest for ur exam! :D

Eien said...

huhu, tenkiu3x.. terharu.. hoho, take care kat ganu.. have a nice weekend..