Pages

Tuesday, December 14, 2010

apple cider.

minggu lepas.mak aku sibuk mencari apple cider ni.
korang tau ke apple cider vinegar ni nak buat ape?
oh.aku baru tau..tu pun bila mak aku dah beli..
acu yang suggest supaya mak aku minum apple cider ni.

ada banyak kebaikan minum apple cider ni sebenarnya.
  • kurangkan resdung
  • imbangkan kolesterol dalam darah
  • imbangkan pH badan
  • kuatkan sistem imun badan
  • increase stamina
  • kalo ada alergik
  • KURUSKAN BADAN (hoh.tingkatkan metabolisme badan sebenarnya)
  • blablablablabla...........
sedap jugak apple cider ni.aku minum haritu 2 kali sehari.tapi boleh je nak minum bila2.
amik sehari sekali pun dah cukup sebenarnya.
tapi aku lagi suka minum waktu pagi & lepas makan.


"alia..minum apple cider ni boleh slimkan badan"
"nape alia nak kena minum...alia gemuk ke...."

T_T

3 comments:

pokok said...

alalalla~ sape yang ckp camtu?
hahaha~ cian die~

azzifarunnurafizza said...

salam dear.blh tahu tak kat mana nak dapatkan apple cider vineger ni?

aLia-nL said...

boleh beli dekat supermarket atau farmasi =) selalu beli dekat guardian pharmacy je =)