Pages

Monday, December 13, 2010

besar.dan membesar.

wahahah.kenapakah! tak suka bila ramai orang kata aku dah 'besar' la.dah 'sihat' la.
dah blablabla.adik2 aku bising sebab aku selalu masak.
diorg kata aku yang buat diorg gemuk.
ahhhhh! kalo tak masak korg sibuk sibuk suh aku masak plak.
ok.lepas ni taknak masak untuk korg setahun!

tapi tu la.aku sendiri yang tak boleh tahan nafsu nak makan.
nak makan.nak makan.nak makan.
besar.besar.besar.
tart.tart.tart.kek.kek.kek.
gemuk.gemuk.gemuk.
wahaaahahaa..TAK NAK!=(
tapi nak makan.boleh tak....

nak mati cepat silalah makan banyak-banyak.

kadang-kadang kita tak sedar apa yang kita borakkan boleh kecikkan hati kawan kita.
mungkin bagi kita.apa yang diperkatakan adalah serius.walaupun dalam nada yang tak serius.
dan mungkin juga akan disalahertikan oleh kawan kita yang seorang tu.
kalau ada apa2 yang buat sape2 yang terasa.sorry ye..

p/s ; tak suka bila ada kembar/adik perempuan yang satu saiz lagi kecik dari aku.i detest you for your petiteness aina nabilah! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~~

1 comment:

liyanazakaria said...

alaaa.
kak alia comel je. :)