Pages

Friday, August 19, 2011

careless me.

ahhhh...
cuai tu macam dah jadi salah satu traits yang ada pada aku.
demmit.aku memang careless..dari kecik.sampai besar.
lepas tu..aku ni pelupa....ke? tak lah sebenarnya.cuma kebelakangan ni asik nak lupa je..

harini aku orang terakhir yang balik dari ofis.
alaaa...company kecik je..tak ramai staff...
bos suruh tutup semua and kunci pintu..hokay hokay..
masa kat terawih tadi..tiba-tiba aku terfikir...*eh..tadi aku kunci pintu ke tak eh?*
ohhhh myyyyyy...dont tell me that i didnt lock the door when i go back just now..
nasib baik umi tak marah.huu.ye lah.sebab bukan dia yang nak kena drive ke ofis aku tu.
hah..lepas terawih terus la pergi ke ofis.nasib baik ofis dekat......

but seriously...i dont remember closing and locking the door?
how can i forget............i remember switching off the lights and aircond...but not locking the door.
hurmmm....i'm so forgetful.haih.nasib baik pintu memang berkunci.*aku ke yang kunci?*

awkward moment :
kau tengah dengar lagu tahapehape yang kau pun tak tau lagu ape masa tengah drive.
lepas tu kau tengok kereta sebelah..dia syok nyanyi lagu yang kau tengah dengar tu.
kau pun dengan tak sengaja stare dia..dia pun stare pelik dekat kau balik.
*haha.eh orang tu pun tengah dengar lagu ni jugak la*
0_O

p/s ; if forgetting is that easy.then we dont have to go through this.how i wish...*sigh*

5 comments:

yanalililala said...

wah alia~ dah jd wanita berkerjaya.. hehe. bestnye

amri said...

alia dimakan usia la 2...2 pasal makin lupa

aLia-nL said...

yana ; biase je yana =)

abg epul ; waaa.sampai hati!

Popoko said...

alahai. sian die~ jgn careless lagi tau syg~ you really should b with me all the time to be your reminder tau~=)

amri said...

mana plak alia...mmg da alia asik lupa je la kn