Pages

Sunday, September 25, 2011

gigigigigigi.

halo.it's me again!

kalau dah musim konvo.macam tak sah la pulak kalau tak ke pesta konvo kan?
pesta konvo kali ni boring yang amat.program pun merepek2 je.
tak seberapa meriah macam waktu aku kat UKM dulu.

kali ni aku dengan aina gi check gigi!
guess who is our Dr Gigi?

akmal!
band buddies and one year junior back in SERATAS.
Dr. Gigi kata kena gosok gigi dengan cara yang betul.haha.
gunalah colgate =P

c'est moi!

ainanananana~

lepas ni nak kena pergi dentist.hurm.
ke nak pergi dentist kat Jakarta? murah sikit.hahaha~

p/s ; nak pergi concert Westlife =( harap2 dapat ticket.amin~

3 comments:

Zafirah Zakaria said...

OMG, Akmal is a dentist now? btw, congrats babe :)

aLia-nL said...

yupss! who would have guessed back then right =P thanks era ;)

Zafirah Zakaria said...

:)