Pages

Sunday, July 12, 2009

byebye lipas.

aku smpi bilik je tadi.
tgk dkt tgh2 bilik ade seekor lipas yg sgt besar.
aku pun ape lagi.
EEEEEIIIIII!!!!~~~ LIPAS BESAAARRR!!!~
rumate aku dgn slambe dok kat katil die.
die kate malas nk bunuh lipas tu.lagipun lipas tu xleh gerak sgt.
lipas tu dah cacat kot.

aku gi bilik wannor nk pinjam penyapu.
balik bilik tgk2 lipas tu dah hilang.
rupe-rupenye die dah lari gi bwh katil aku.
wlpn geli tahap tahpape.pukul jugak lipas tu dgn penyapu.
lepas tu aku cabut lari sbb geli sangat!
tinggallah lipas dan penyapu.
pastu aku pun dtg la balik nk menghabiskn keje pembunuhan lipas tu.

ketuk ketuk ketuk.
still standing lipas tu.al-maklumlah.besar mcm kumbang tanduk.
mesti la lipas tu tough.
tp no way aku nk biarkn makhluk perosak ni hidup and beranak pinak dlm bilik aku.
lagi2 kalo membayangkn bile aku tido.
kang die nek katil.YUCKS!

ni kali kedua kot aku bunuh lipas dlm hidup aku.
yg len pun takat spray dari jauh.
mau sebotol spray tu aku habeskn kat sekor lipas.
sorry la lipas.kau sbgi makhluk perosak.tpaksa dibunuh.
dan aku sbgi manusia.tpaksa bunuh kau utk seimbangkn alam nih.
what the heck??!

yuck.
paling geli lipas.
paling x suka serangga!
eeii eiii eiiiiiiii~~~~


No comments: