Pages

Thursday, October 14, 2010

bulu bulu bulu!

korang mesti tak pernah makan..atau mengalami situasi macam aku kan...
tadi aku pergi lunch dengan aina mardhiya...nurul faraheen..& farah nadiah..
ktorg pergi lunch pun agak lambat jugak tadi..so banyak lauk dah habis..
aku amik la kari daging...terdetik jugak dlm kpala aku ni...daging ni mcm tak luak pun..
padahal lauk lain dah habis or nak dekat habis dah...

dah separuh jalan aku makan...skali..........................
oh no! my meat is hairy~ (erk??) seriously.....daging ni berbulu!
tak kisah la korang nak kata bulu apa..bulu kaki ke..bulu ketiak ke..
adeehhhhhh~~ kalo bulu tut tut dia mcm mana plak....
nasib baik aku perasan..huuuu...serious pasni taknak makan daging kat cafe dah....
jadi vegetarian je la aku ni... T_T

oh..btw..ni kat cafe FST ye..makcik ni charge mahal! tapi daging berbulu..cett~

entah mana pegi camera time aku sangat2 nak amik gmbr..
ni guna camera hp yg tak seberapa tu..
haih..down sekejap..penat dengan lab....lab tak jadi.. =(
kena plan keje betul2...and masa...aih..........rugi rugi rugi~~~~~
dont give up and never lose hope alia!
p/s ; yeay yeay yeay! syahir ijat dah bleh online~ yeayyyyy~~ dalam kedukaan..terselit kegembiraan =) thanxie~~

2 comments:

wasabi said...

alaaa~ cian die~
dah makan separuh??
aiyo~ makcik ni patut kena saman ni~
harap2 bulu2 yang bersih..-_-

Alia Lokman said...

haha.bukan separuh of the daging la syg..i mean..dah mkn nasi separuh jalan dah~ =P