Pages

Tuesday, October 12, 2010

poster presentation!

sorry.kali ni aku tak ada ambil gambar disebelah poster aku.
disebabkan aku sesi petang..dan ramai kawan2 yang dah blahhh bila aku tengah present..
kalau tak..boleh la korang tengok poster aku yang 'cantik' tu.hehe.

korang final year ada buat poster presentation tak?
a way to present your experiment..your project...your bla bla bla..
kalo ada sape2 antara korang jadi researcher/lecturer nnt ada la ni nak kena buat poster..

setiap pelajar ada 2 penilai..and aku dapat Dr.Nazlina & Dr.Kalaivani..
yang 1st Dr.Nazlina..biasa la..pertama kali..gagap sana sini..ayat tunggang terbalik..nak bagitau results dgn conclusion pun kelam kabut..alhamdulillah semua soalan yang ditanya aku dapat jawab..walaupun dengan tunggang terbalik nye...(harap2 Dr paham la ye)

yang 2nd Dr.Kalaivani..
kalo korang bukan dari Pusat Biosains..ataupun bukan dari UKM..mmg tak kenal la Dr.Kalaivani ni.strict.garang.tegas.spesifik.memandangkan dia penilai kedua.so aku sempat la susun2 ayat.susun2 points semula..and aku rasa..present depan dia lebih baik dari 1st time tadi.and rasa bersyukur sangat2 sebab dapat jawab semua soalan..fuh~

pelik2.. (ke aku yang pelik?)
+ dengan Dr.Nazlina aku present dalam bahasa rojak..dengan Dr.Kalaivani aku present in english.
+ kenapa aku rasa org selalu stare aku bila aku bercakap? ke aku yang perasan? lepas tu diorg mesti gelak2 kat aku..maybe its my face expression? atleast i'm not expressionless.or maybe my face is funny when i'm talking?
+ tadi aku tersalah cakap dkt Dr.Vani...'thank you TEACHER..eh..sorry...thank you DOCTOR'
ngokngok la aku ni..dah final year pun boleh tersasul lagi.hadui......~ Dr.Vani senyum je :P

agaknya kalo aku dapat berkaitan dengan gen-gen..maunye gagap kat situ..apa2 pun..lega sangat perbentangan poster dah selesai~ :D

p/s ; so happy~ wish i could share this happiness with you =(

3 comments:

amri said...

cam ne leh tunggang langgang alia

Alia Lokman said...

nervous sgt kot abg epol..huhu..

amri said...

haha...da bese panggil teacher kn