Pages

Friday, February 18, 2011

daughter-mum.

kalau nak dibandingkan dengan aku yang dulu...
aku yang dulu lagi pendiam.and i always keep my thoughts to myself.
aku jarang nak kongsi cerita dengan umi..
sebab aku duduk asrama 5 tahun.bukan lah nak kata tak rapat dengan keluarga..
tapi kami jarang kongsi pendapat atau masalah atau apa2..
kononnya lagi selesa kongsi dengan kawan2.atau siapa2 je la..


sejak masuk universiti..
aku dapat rasakan perubahan dari cara kitorang berborak.in a good way i mean..
we are more open-minded...and always say out what our minds wanted to say.
well...almost...
and umi pun selalu cerita macam2 kat aku..pasal family and all..
mungkin sebab aku sorang je yang selalu ada kat rumah bila weekend..
and i spend more time with her than aina or aiman or abglong..
abgngah memang la ada dekat rumah..hihi.
well..we are grown-ups right.the only kiddo in the house is aiman.

yang paling best sekarang ni umi boleh tanya pasal boyfriend aku la..(no boyfie mum!)
korek rahsia pasal boyfriend aina la..girlfriend abgngah n abglong la..
haha.somehow i felt closer to her =)
and honestly..if i didnt go home for the weekend..
i'll miss her~
she's all i have left =)

p/s ; orang kata kalau nak tau perempuan tu macam mana..tengok kat mak dia dulu.hee. =P

No comments: