Pages

Monday, April 4, 2011

yang terakhir.

ok.aku tau aku agak terlambat sikit.tapi tu la.tunggu bila mood datang baru nak rajin upload ni.
nak upload gambar kat fb pun malasssss.

event : malam tautan memori mikrobiologi 2011
*macam lagi meriah kalau semua dapat datang*
seronok..sedih..terharu..bercampur baur..
ye la.dah final year.dinner terakhir dengan kawan2 sekelas.
gonna miss them. *sobs*
jangan lupa kat aku tau korang =((

esp my best buddies.
aina mardhiya.farah nadiah.nurul faraheen.
(excluding adib.sebab die lelaki solo.gambar ni untuk pompuan je.hee)

my dearest classmates.
i told you..majority perempuan kan?? :D

oh.kami pemenang award.
aku : miss favourite.(tak percaya kaaaaannn????)
kena percaya gak! ngeee.
"saya tak sangka saya menang award ni.terima kasih banyak2 kepada yang mengundi saya"
peh.ayat artis.

sedihhh..lagi-lagi bila tengok montage dari single colony production.
all our memories together sepanjang 3 tahun ni.
(aku memang emo sikit)
huhu.good luck kawan2.semoga kite jumpa lagi ;(

p/s ; i can be their favourite..but why cant i be yours =(

4 comments:

Unknown said...

uhu,miss feveret ;)
cayalah aL,proud of u.

cik gojes :) said...

u are my favourite apee !! =)
anyhow, u Look great in turQoise~
sweet giLa~

BooBoo said...

hey, who said you are not my favourite~ =(

(if you talk about me la =p)

Alia Lokman said...

dayah : thanks sayang!

CG : LoL.and you have always been mine =))

booboo : huhuhu =/