Pages

Friday, September 24, 2010

hello hello!
mcm mana korg lepas beraya? still in raya mood kah?
hehe.biasa la tu.mkn2 kuih raya.'beraya' ke bilik kwn.
lecturer buat makan2~ hehe.
thanx datin ainon(my super-perfectionist-supervisor).sebab buat makan2.dapatla kami mkn free~~
segan jugak nak join tadi.sbb dah lapar.and dah pakai siap2 baju kurung.hehe
and tak elok la kalau dia dah ajak dengan mulut dia sendiri.and kita tak pegi. =)
(dalam dia marah2 tu.baik jugak dia ni.ekekekeke)

wow.what a busy week.2 mid sem exams.which one i did quite ok.and one i think i just screwed it.
haha.tapi tak mustahil kan kalau student biologi belajar ekonomi? =)
as long as you have all the calculations and theories in your head.

dalam sibuk-sibuk nak prepare untuk exam itu ini.
kena juga curi-curi masa utk ke lab.minggu depan cadang nk start eksperimen.
banyak sangat lab lah.mcm mana nk fokus tu project =(
ahaa.tadi..aku ada exam ekonomi (BASIC ECONOMICS!) pkl 3-5pm.
lab tutup pkl 5pm selalunya.so tadi dari lab bergegas la nak ke bilik exam dkt bangunan MATHS.
adoi.dah duduk baru la ingat yang aku terlupa nak simpan agar n slant semua dlm cold room.
dah la seminggu ni aku dok nak hidupkan bakteria je.
huhu.so tadi.30mins sebelum habis exam.curi2 keluar konon nak pegi tandas.
padahal lari balik ke lab kat bangunan BIO tu nak simpan culture.adeh *pengsan*
careless la aku ni T_T

so many work.so many things to be done.haiya.
penat mmg la penat.but i must be strong~ yeah.superwoman!
good luck kawan2. =)
take care.and take care of ur health. (sbb aku dah mula batuk2 and selsema)
muahxXxXx~~ :D

No comments: