Pages

Sunday, September 5, 2010

we're FLAMING hot!

more piccies on fb!
ayat nak buat mirad terharu+terasa : aku sanggup tak balik kampung sbb nak berbuka dengan kau!
ayat nk buat mirad sentap : aku dah tunggu dari pkl 3.kau pkl 5 pun tak sampai lagi!

ok.cukup2 la tu ye nk bantai mirad sekalipun.nnt tahun depan die taknak ajak berbuka sama2 lagi.hikhik.btw.thanx for the ride ;) sampai gak kau kat rumah aku ye.


penantian mmg satu penyeksaan.

jangan tanya kenapa aku nmpk berisi atau bertambah gemuk.

mereka-mereka yang wujud di flaming,bandar sunway.

unique.first time and definitely wont be our last =)

eh.aku nk makan pun tak senanglah!
burp.alhamdulillah.kenyang sgt.
tambah2 lagi bila zaid kata dia nk belanja.
bertambah tambah.........kenyang.
terima kasih zaid.terima kasih mirad.terima kasih kawan2.
nak makan mana2..ajak aku lagi k..

huhu.kalo tau tempat flaming ni haritu.bleh ajak syahir ijat mkn sini.
i really miss you =(
teringat bila kita makan kat hotpot.
that time you were so hungry.and i was partially full already.
and little fried rice left for everyone..cian die x dpt makan nasi goreng masa tu.
huuu.there's a lot of our memories left back in sunway.
reminiscing them makes me sad =/
p/s ; i dont care what they say about you.ur amazing just the way you are ;)



3 comments:

cik gojes :) said...

kau memang sukee buat aku sentap kan ?? yeLa2...next time aku tak wat date bertindih kayh...hahaha~~nice to see u gemok oso...ngahah~~

May Maisarah said...

tumpang lalu..u ex kmns kan???

Alia Lokman said...

cikmay ; nope...kmpk..