Pages

Wednesday, September 29, 2010

alahai makcik

makcik...saya tulis nama saya dengan jelas saya rasa..
dengan ejaan yang betul...tapi kenapa makcik tulis ada tambahan pulak.
nama saya ALIA N A J I A H.bukannya ALIA N A J I H A H.
alahai makcik.suka2 je makcik nak tambah H kat nama saya.

oh.bukan makcik sorang je.ada la lagi beberapa org lain...

aku ada satu cerita...
bibik baru aku ni dia first time datang kerja kat malaysia.
ada sekali tu kami suruh dia tulis barang2 apa yang dah habis kat rumah..
lepas tu dia tulis ALIA...aku pun dok pelik...pastu aku ckp kat dia..
nape tulis nama ALIA...ALIA ada je kat rumah....
pastu dia gelak2....nak suruh beli HALIA...bukan ALIA...(-_-")

kalo kawan-kawan aku tak tau eja nama aku dengan betul memang nak kena ni..................

p/s ; kau ni annoying betul...malas lah nak layan perangai kau ni...

2 comments:

ikan ayam wasabi said...

alalala~ my halia najihah~
hehehe~ muahxXx~ cian die..

aLia-nL said...

eiii.ikan ayam wasabi ni! =P