Pages

Wednesday, July 14, 2010

takda tajuk.malas nk pke tajuk.penat.penat.penat!
baru minggu pertama weehhh ;(
ahhh.tu la..haritu excited sangat nak jadi budak tahun 3.hambik kau!
masing2 pun dah tau supervisor masing2.
so..secara kebetulan...alia najiah,aina mardhiya dgn farah nadiah dibawah satu penyelia.
how great is that!
tajuk thesis pun dah dapat hoh! (tak excited sangat)
tajuk yang AKU PILIH ; kajian keatas rhizobakteria toleran logam berat serta penciriannya sebagai penggalak pertumbuhan pokok.

macam susah.kaaannnnnnn??~
what the hell.jangan fikir susah sebelum kita cuba la alia.
ok.aku tgh try nak berfikiran positif sekarang.
dengan subjek2 yang aku pun tak tahu aku dapat score ke tak.
dengan presentation2 yang bakal ktorg buat.
dengan kajian2 yang perlu ktorg buat.
its definitely not a time for fooling around and having fun.

aku kena 1000% rajin tahun ni.aku taknak fail thesis ataupun poster ataupun ape2 je lah.
agak down sekarang.jadual lagi....

ok dah.jangan complain.jangan merungut.
bye!

p/s ; aku pinjam buku cerita dari library.dalam tu ada tulis Helicobacter pylori.tibe2 plak 2-3 hari ni mcm tak sihat.oh F! harap2 takde H.pylori (nak tau H.pylori buat ape.cari sendiri pls)

No comments: