Pages

Saturday, November 20, 2010

boring-tart.

ok.sebenarnya aku bosan duduk rumah takde buat apa2.
sebab tu aku buat tart untuk fill up masa yang ada ni.
ok2.aku dah banyak kali bagitau aku buat tart kan.
tapi kali ni aku guna resipi yang lain.cari dari internet.and pilih mana2 yang sesuai.
hee.aku tak minat sangat cheese tart.lagipun leceh nak buat fillings dia. (malas sebenarnya)

aku prefer tart kastard.hehe.resipi kali ni alhamdulillah kastard dia sedap.
yang dulu tak berapa nak sedap.
pastri dia pun senang je nak buat.tapi outcome dia tak secantik pastri yang dulu.

bakar pastri separuh masak.then masukkan kastard.
baru bakar sampai kastard tu masak.
hee.buruk la pastri ni bila dah sudah bakar.tak smooth kan.
oh.tu aku letak choc syrup konon nak jadikan topping la =P
taktau macam mana nak guna baking choc.
guna choc syrup pun jadi la.hehe.
kalau ikutkan.setiap 20hb ktorg punya monthliversary.
and this month should be our 26th.huhu.
happy 26th monthliversary syahir n alia.
=(
i want to be the reason for him to smile again.to laugh again.to be happy again.
i miss him so much.sobs.

















2 comments:

ezareena~ said...

aliaaaaa~~

nak gak!!!!

ngahhahaha~

aLia-nL said...

hahaha~ =P