Pages

Monday, November 8, 2010

thanx for the music.

dengar lagu-lagu masa study mmg syok.
tapi sorry.bukan lagu korea yang tahpape tu ek.aku tak faham.
lagu-lagu orkestra aku faham la.
lagu-lagu orkestra yang abgngah pasang dari laptop dia.
memang buat aku rindu kat orkestra.

rindu zaman sekolah dulu main orkestra.
rindu zaman universiti (belum grad lagi pun dah rindu) masa main orkestra dulu.
tapi sekarang dengan sistem koko ukm yang tahapehape.jarang ada event untuk orkestra.
kalau ada pun.aku yang sibuk.last join pun main untuk konvo.

my sectionmate. =)
its been fun playing with you senior.miss you.

seat khas untuk aku =P
time konsert diraja tahun lepas.
seriously.jealous sangat dengan seratas royal rhapsody.they are so lucky =)
i'll always give you my full support juniors!

one day.i'll own one of these.
dekat rumah ada trumpet sebijik.tapi aku taktau kenapa.aku dah main a few times pun still tak boleh ingat fingering dia.haha.xde jiwa la kat trumpet =P
p/s ; if time is all i have.....i'll wait for you...
























No comments: