Pages

Sunday, November 21, 2010

ikan ayam wasabi.

aku sepatutnya balik ukm petang ni.nasib pelajar tahun akhir la katakan.
tapi tak jadi balik.balik esok pagi.ok jom masuk dapur masak!
umi masak ikan asam pedas harini.
pastu aku tiba-tiba teringat satu kisah pasal aku dengan si dia.

dulu...setiap hari.aku dan dia akan main satu game ni.
'Guess what am i going to cook tonight'
si dia yang memasak.so aku la yang kena teka.
cuba teka... _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
kebetulan haritu aku tersangatlah blur.teka punya teka.tak dapat jugak.
aku dah dapat teka yang depan.(konon la dah dapat kan)
IKAN AYAM _ _ _ _ _
mintak punya mintak hint.skali dia bagi hint : wasabi.
memang la takde lauk yang mula dengan IKAN AYAM kan? haha.
ngokngok je aku ni.so aku pun bantai la IKAN AYAM WASABI.

haha.adeh.gelak sakan ktorg malam tu.mana ada lauk wasabi la alia~~
aku pun nak jugak stick kat ikan ayam tu.padahal memang dah tau takde lauk ikan ayam.
dia sebenarnya nak masak ikan asam pedas.macam mane la boleh sampai wasabi.hee~
remember ALIA IKAN WASABI? SYAHIR AYAM WASABI? =P

miss the old days..dulu kita selalu gelak2.borak2 mcm takde penghujungnya.
tapi sekarang dah tak macam tu lagi...
harap2..satu hari nanti..kita dapat jadi kita yang dulu lagi..
walaupun mustahil... ='(

1 comment:

Anonymous said...

im sorry..=(
and i miss it too..