Pages

Monday, June 14, 2010

dah rabun lagi kabur.

hi korang.
tadi aku pergi optical sebab nak repair cermin mata.
kes nye macam ni.aku ni gatal pegi campak cermin mata merata2.
lepas tu tak tau macam mana cermin mata tu terjatuh dari katil.and aku tak sedar.
(masa tu aku tgh golek2 atas katil)
ye lah..dah la carpet dalam bilik ni warna biru gelap.cermin mata tu plak warna coklat oren.
tengah2 aku mencari tu..*praakk*
oh dear.here we go again...

dari situ la aku mula belajar pakai contact lense.
(sebab minggu tu aku nak gi konsert rossa dgn mirad)
satu hal plak haritu masa aku balik kampung.ntah macam mana aku rasa contact lense tu dah lekat kat mata.
aku pun rilek la cuci2 bekas tu dekat sinki.sekali kabur sebelah lah pulak mata ni.
adoi..so..sepanjang haritu sebelah nampak.sebelah tak nampak o_O

ok.back to the story.pergi jumpa optician.lepas tu dia kata tak boleh nak repair.
huhu.sedih gila tau tak.sebab cermin mata tu abah yang belikan ='(
nak pilih cermin mata baru pun rasa berat sangat hati.huhu.
tapi nak buat macam mana.sape suruh campak merata2.kan dah kena beli lain.
hurm.....takpe lah.lepas ni jaga cermin mata baru elok2....

bye.

2 comments:

Ery Farieha said...

cemane leh tercicir CL tu ek?
xde pengalaman lg
hehe

[aLia-nL] said...

haha.mcm mana? aku dah confident contect lense tu dah lekat kat mata..skali bila lepas cuci bekas tu..mata nmpk rabun sebelah..bila tgk kat cermin...contact lense gone.haha.