Pages

Sunday, June 20, 2010

road block.

ok hi kawan2.
lately ni,tak tahu la kenapa byk road block dkt kawasan perumahan aku ni?
i mean...sampai dua tiga..hee..
tapi bagus jugak kan.atleast we can feel safe =)
pagi petang pun ada rondaan..ye la..sini byk kecurian..
tapi alhamdulillah la rumah kami tak pernah kena masuk pencuri lagi..
takat kasut kat luar je yg hilang..hehe.

oh btw.td balik dari rumah wan.
singgah 7E nak beli topup.selalunya kat depan 7E tu diorg buat road block.
mlm ni takde plak?
so aku dgn confidentnye tak pakai seatbelt la.
alahai...dekat je mak oi dgn rumah.
skali depan tu ade roadblock la plak..ergh..


pakcik polis yg tak berapa nak hensem tu ckp..
'mula2 skali..tolong pakai seatbelt...utk keselamatan'
harhar.ye le..die mesti la tau ktorg duk dekat area tu.kawasan perumahan kan.
aku bajet die tak nmpk plak yg aku tak pakai seatbelt.
ok la pakcik.lepas ni saya pakai seatbelt sentiasa~

oh.aku rasa nak buat custard tart~
(bila nak diet ni~)

wind orchestra is just a few days away!
wow~ i really hope SERATAS royal rhapsody can get a placing this year~
heard that they are doing great!
hurm...aku ni je tak berkesempatan nk pegi tgk diorg..
bila lah lagi.......
good luck good luck guys! really miss school and the band~ ;(

4 comments:

Ijat said...

alaaa..nape tak berkesempatan pergi plak..=/ huhuhu..

Alia Lokman said...

hehe =) i hve my reasons.

ezareena~ said...

bile winorch???
g x alia???

Ijat said...

tapi still harap syg dapat pergi~=)
tau tau tau~
usaha~ X)